čtvrtek 29. prosince 2016

Nier Automata optikou dema

Ne, že bych matadory z Platinum Games podceňoval a někdy zapomněl na to, co mám díky nim za sebou, ale přece jenom vzhledem k tomu, jak často v poslední době dělají hry prakticky jen na zakázku (Transofmers, Želvy Ninja i ten Metal Gear Rising), jsem toho od nového Nieru (rovněž na zakázku) v podstatě moc nečekal a stáhl si jej z větší části hlavně z určité řekněme nostalgie. A trochu i té zvědavosti na aktuání formu Platinum Games. 




O to příjemnější překvapení pak pro mě aktuální demo na nový Nier bylo. Platiňáky očividně chytl Square s Nierem ve výborné formě a pokud celou hru zvládnou ukočírovat minimálně tak dobře, jako tu "Ostravsko-karvinskou" pasáž z dema, pak možná, MOŽNÁ Bayoneta May Cry :-). Komplexní souboják s pořádným drivem v duchu nejlepších Platinovek? Je tu. Vidět, slyšet i cítit. Se spoustou akci rozšiřujících herních mechanik navrch. Cheesy patetické dialogy? Jasně. Epické bossfighty a parádní soundtrack? Samozřejmě. A, jak je vidět minimáně z obrazového doprovodu, vydajícím když ne za tisíc, tak aspoň deset slov, unikátní výtvarné zpracování je tu rovněž. V čistých 60fps. Japonská stará akční škola ve formě na čtyři? Ale jo, soudě dle hodinového dema, Nier by mohl být po delší době správná odpověď.

Žádné komentáře:

Okomentovat