Quake. Lets rock. Bethesda se s tím rozhodla nezalamovat a hned na úvod svou letošní tiskovku namísto nějakého zbytečného PR odpaluje neleaknutým teaserem na resuscitaci další velkého IP od idSoftu. Na první pohled se minimálně výtvarným stylem poměrně úspěšně blíží minimalistickému výtvarnému pojetí originálu, což je vzhledem k jeho výraznosti a zapamatelnosti jedině dobře. Leč krátký teaser v nejmenším nanaznačuje nic o přítomnosti singlu...a následující doprovodné info od idSoftu rychle objasňuje proč. Quake je sice zpátky, ale jen v jeho MP podobě. Singl nebude a co by koneckonců ve hře s názvem Quake Champions dělal. Potom, co ovšem id udělal s MP nového Dooma, je to trochu studená sprcha. Pro mě.
Pro tempo tiskovky po nadějném startu je pro změnu studenou sprchou ohlášení nového Quakea následující dlouhé tlachání na téma přídavků a stavu Elder Scrolls Online, Falloutu 4 a karetní videohry Elder Scrolls Legends. Obligátní výplň; velká IP Bethesdy, která mají stále z její strany stabilní podporu těžko můžou na E3 tiskovce zůstat ovšem bez povšimnutí. Nezůstaly, nicméně kvůli nim tiskovku asi většina z nás nesleduje. Vatu slušně oživuje až nástup chorálů v doprovodu fanouškům Skyrimu povědomé hudby, ohlašující, že remaster Skyrimu pro nové konzole opravdu bude. Z těch několika srovnávacích záběrů je sice jasné, že k němu Bethesda přistoupila poměrně zodpovědně a viditelně vylepšila kromě animací všechno, co se na vizuální stránce vylepšit dalo, ale problémy Skyrimu byly ovšem s výjimkou PS3 verze přeci jen trochu někde jinde, než ve vizuální stránce hry. Ty Bethesda v remasteru samozřejmě odstraní jen těžko a jen vizuálně vylepšený Skyrim, to je v době standardů nastavených Witcherem 3, na nějaké oslavné juchání opravdu málo. Pro mě.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkaPYvWqCw5AjczSQ3XwTF3ig-8ecFxGK9JGGWfAzrfGH72VaWgvR2RKKPPOIZjUQwNv45p85ZXGyGmEZhzCG13sni4RxryBEQ-cgNAcaDVv_IYTRG0Kcfq-AnAlrvqLF5Sjhwu8-2l3o/s400/CkzoWG5UgAA5HlQ.jpg)
Nastartované tempo opět v rámci snahy o patrně vyvážený pacing zpomaluje idSoft s PR kolečkem okolo úspěchu nového Doom, provázeným vnadění na nové DLC, DLC...zase DLC a nakonec i v duchu free ware tradice idSoftu i na aktuálně vypuštěné demo, obsahující celo první úroveň Dooma. Ke stažení prakticky všude...na Steamu, PSN i Xboxlive. Nebýt reakcí v sále, řekl bych, že ke zpomalení tempa ještě výrazněji přispělo i podobné PR kolečko okolo Elder Scrolls Online a jeho DLC, včetně ohlášení víkendového hraní zdarma, nicméně přítomní v sále jsou z toho na rozdíl ode mě u vytržení, takže s tím zpomalením tempa tiskovky to bude asi hodně subjektivní. No, každému co jeho jest...minimálně to publikum si Bethesda umí vybrat podstatně lépe než EA.
VR. Yup, Bethesda se už oficiálně na rozdíl od ostatních velkých publišerů chystá pomalu, ale jistě naskočit na VR vlnu, takže v rychlém sledu ohlásila jak určitou verzi Dooma, umožňující zatím si udělat vituální procházku peklem, tak především plnou podporu VR pro Fallout 4. V tuto chvíli jen pro Vive s relasem ovšem až někdy v roce 2017. Jestli půjde jen o nějaký update F4, nebo o samostatně prodejnou VR verzi netuším, detaily si zatím Bethesda nechává pro sebe, stejně jako názorné ukázky VR verzí těchto dvou IP. Rozumné; VR nemá cenu předvádět nějakými ukázkami, VR je potřeba nechat lidi zažít. A na to má Bethesda v zákulisí nachystaných VR stanic dost.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXonS_oOxNW_eR_T2aGFTa5QuOPpOoRFWrGXviOsZ0IuT2k2gi-jHo083iRjj1o03SsMRoyAjnlsuY3VzTkC3LQEsgTGg_XQwNQ2OABs6mvHWqtyNdXzg2ybXtRJNIijeYFrO8uVSBpjg/s320/NrbPa2bW6JMZpzRdDe9B8h.jpg)
Konec. Žádné pomyslné "one last thing" na závěr v podobě třeba mnou očekávaného ohlášení nového Wolfensteina, žádná perlička na závěr. Dishonored 2 byl bezesporu fajn, troška finální gradace by ale taky neuškodila. Na druhou stranu především díky hrám Arcena Studios a solidní PR prezentaci bez laciných fórků, křečoitých a teatrálních gest, byla letošní tiskovka Bethesdy prostě... solidní. A poměrně na úrovni. Nikoliv na té, nastavené loňskou premiérou Bethesdy na E3, ale pořád ještě na takové, která jako celek svým tempem šlapala.
Žádné komentáře:
Okomentovat